beantwoord

Voor kind 2 persoonlijke ov chip kaarten vanwege gescheiden ouders

• 26 februari 2018
  • 2 reacties
  • 390 Bekeken

Mijn vriend wil grasberm persoonlijke ov chip kaart aanvragen voor zijn dochter van 6 vanwege de tram en bus naar school in amsterdam. Maar nu heeft de moeder al een persoonlijke ov kaart voor haar aan gevraagd. Kunnen wij dan alsnog een (gratis tot 28 feb) een persoonlijke kaart voor haar aanvragen op ons woon adres en bank gegevens alleen dan wel voor haar die dus eigenlijk al een persoonlijke kaart heeft?

Alvast bedankt!

Groeten,

Greetje
icon

Beste antwoord door Thom 26 februari 2018, 23:56

U kunt zonder problemen een tweede kaart aanvragen, desnoods ook allebei met Kidsvrij voor de trein. Als het ergens gratis kan, altijd doen, normaal bent u €7,50 kwijt.

Houd ze wel goed uit elkaar en check uit met dezelfde kaart als waarmee wordt ingecheckt.

Ik heb zelf vier persoonlijke chipkaarten, niks aan de hand, dat mag.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +4
U kunt zonder problemen een tweede kaart aanvragen, desnoods ook allebei met Kidsvrij voor de trein. Als het ergens gratis kan, altijd doen, normaal bent u €7,50 kwijt.

Houd ze wel goed uit elkaar en check uit met dezelfde kaart als waarmee wordt ingecheckt.

Ik heb zelf vier persoonlijke chipkaarten, niks aan de hand, dat mag.
Reputatie 2
https://www.gvb.nl/actievoorwaarden-gratis-persoonlijke-gvb-ov-chipkaart-voor-kinderen

Best interresant inderdaad als je in die omgeving woont.

Jelle

Reageer