beantwoord

Voordeelurenabonnement terugzetten

• 1 juni 2015
  • 5 reacties
  • 187 Bekeken

Mijn voordeeluren abonnement is plotseling van mijn OV-chipkaart af. Ik heb een nieuwe kaart aan moeten schaffen, maar hier staat het voordeeluren abonnement niet op. Hoe lang duurt het voordat het voordeelurenabonnement klaargezet kan worden? Ik moet nl. woensdag een lange reis maken en zou het fijn vinden als ik dit kan doen zonder losse kaarten te moeten kopen. Het is ook vervelend dat ik nu extra kosten maak; het scheelt toch 40 %, om maar niet te spreken van de extra aanschaf van de OV-chipkaart. De abonnementen staan wel op mijn ns.nl en zijn nog geldig.
icon

Beste antwoord door Sumber Alam 1 juni 2015, 20:22

De Voordeelurenkaart bestaat officieel niet meer voor nieuwe aanmelding. Misschien kunt u nog een duplicaat aanvragen. U kunt anders overwegen om een Dal Voordeel abonnement te nemen. Hij is wel goedkoper en hij kost 50 euro per jaar. In de daluren kunt u met 40% korting reizen.
Bekijk origineel

5 reacties

De Voordeelurenkaart bestaat officieel niet meer voor nieuwe aanmelding. Misschien kunt u nog een duplicaat aanvragen. U kunt anders overwegen om een Dal Voordeel abonnement te nemen. Hij is wel goedkoper en hij kost 50 euro per jaar. In de daluren kunt u met 40% korting reizen.
Hij is goedkoper maar met Dal Voordeel krijg je geen korting meer tussen 16.00 en 18.30.

Raar dat NS u niet heeft geinformeerd maar dat zal wel een nieuwe policy zijn...
Dank voor jullie reactie. Het gekke is dat op Mijn NS wel een 'oud' Voordeeluren abonnement klaarstaat (deze heb ik gewoon door laten lopen), maar deze is dus niet op de nieuwe kaart gezet.
Badge +3
U hebt kennelijk een nieuwe persoonlijke OV-chipkaart aangeschaft, maar u had op een andere manier aan een nieuwe kaart moeten komen. Bijvoorbeeld door uw kaart te vernieuwen (bij verlopen ervan) of een vervangende kaart aan te vragen (bij een defect).

Ik denk dat er geen andere optie is dan alsnog via de daarvoor bedoelde procedure een nieuwe OV-chipkaart aan te vragen. NS werkt niet mee aan het overzetten van producten van de ene kaart naar de andere.
Dank voor jullie reactie. Het gekke is dat op Mijn NS wel een 'oud' Voordeeluren abonnement klaarstaat (deze heb ik gewoon door laten lopen), maar deze is dus niet op de nieuwe kaart gezet.

Inderdaad kunt u beter doen wat Tochjo hier boven aangeeft want NS gaat u hier niet meer mee helpen, wellicht via Facebook maar dat denk ik ook niet.

Reageer