beantwoord

Voordeelurenkaart maar reizen toch vol tarief?

• 29 juli 2020
  • 10 reacties
  • 197 Bekeken

Goedendag,

Ik heb een voordeelurenkaart bij de NS ( de oude nog) . Nu zie ik dat er eigenlijk bij alle reizen al geruime tijd het volle tarief wordt afgeschreven . ( Stom ook van mij niet opgelet ) ( het abonnement staat tussen mijn producten , tevens gaat het echt om reizen in de daluren . Wat te doen ? Dank ! Mvg Carla 

icon

Beste antwoord door MoDe 29 juli 2020, 23:12

Staat hij wel nog bij jouw abonnementenoverzicht in MijnNS?

Neem contact op met de klantenservice, zij kunnen met jou mee kijken wat er fout gegaan is.

Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Heb je alle keren ook ingecheckt in de daluren? De korting geldt alleen in een incheck in de daluren.

Heb je alle keren ook ingecheckt in de daluren? De korting geldt alleen in een incheck in de daluren.

Yess .. zelfs bij reizen midden op de dag zeg maar.

Reputatie 7
Badge +3

Neem contact op met de klantenservice, zij kunnen met jou mee kijken wat er fout gegaan is.

Badge +3

Als je kaart onlangs vernieuwd/vervangen is kan het best zijn dat je VDU niet goed overgezet is. Zie https://www.ns.nl/selfservice/producten of beide kaarten (de oude en nieuwe) er dan wel goed in staan.

Ja dat staat hij ook ,dat is het gekke . Ik zal morgen even contact opnemen met ze . Dank !

Als je kaart onlangs vernieuwd/vervangen is kan het best zijn dat je VDU niet goed overgezet is. Zie https://www.ns.nl/selfservice/producten of beide kaarten (de oude en nieuwe) er dan wel goed in staan.

Handig linkje, hij staat er actief tussen . Ik neem morgen even contact op met de klantenservice. Dank !

Reputatie 7
Badge +3

Ja dat staat hij ook ,dat is het gekke . Ik zal morgen even contact opnemen met ze . Dank !

Je kunt nu ook contact opnemen, gaat een stuk sneller dan overdag.

Wat vreemd zeg, Carla!

Ik denk dan ook dat er iets mis is met de productregistratie op de OV-chipkaart. Heb je al contact gehad met onze Klantenservice? Laat je ons weten wat het probleem precies was en natuurlijk of het is opgelost? :smile:

Reputatie 5
Badge

Kleine update vwb bellen naar dat servicecentrum.

Noodgedwongen moest ik dat 2x doen de laatste weken en tot mijn verbazing bleek dat op de normale kantoortijden overdag zeer snel te gaan. 1x met iemand die alles 3x moest herhalen en mij ook amper begreep en 1x met een vlot en kundig helpend iemand.

Dus dat je beter laat in de avond of heel vroeg kan bellen klopt blijkbaar niet meer. Bovendien zag ik ergens dat het zelfs tussen 23.00-7.00 helemaal niet meer gaat, al kan dat destijds corona-tijd-gerelateerd zijn geweest.

Maar alles kan verkeren en garanties zijn er nooit bij NS.

Over het algemeen is de rust weer wat teruggekeerd op de telefonische klantenservice en is de bereikbaarheid overdag ook weer een stuk beter :grinning:

Reageer