beantwoord

Waar blijft mijn nieuwe OV-chipkaart?

• 19 augustus 2016
  • 55 reacties
  • 2306 Bekeken

Toon eerste bericht

55 reacties

Bijgaande.
Dan kan ik uitzoeken hoe dit zit.
En?
Ik stuur Ruud even een reminder.
Bijgaande.

Dank voor het meesturen en excuus voor de late reactie.

Erg verwarrend inderdaad, een NS uiterlijk en een ondertekening van OV-chipkaart. Het lijkt erop dat dit een oude versie is die per ongeluk weer is 'aangezet'.

Ik ga contact opnemen met TLS om deze aan te passen.
Mij OV chipkaart verliep op 31 december 2018. Had ik kunnen weten, maar ik kijk niet constant op mijn kaart naar de verloopdatum. In de tijd daarvoor heb ik NOOIT een herinneringsschrijven ontvangen van nS of OV Translink. om de kaart tijdig te verlengen. Nu zit ik al 3 weken te wachten op een nieuwe kaart die ik op 5 januari online heb besteld en betaald. Het zou 3 werkdagen duren , het is nu 26 januari. 3 keer gebeld, 3 keer hetzelfde verhaal. Er is technisch iets mis gegaan, maar we gaan uw aanvraag opnieuw behandelen. Ik heb er geen vertrouwen meer in. ik ben woedend om de bureaucratie van translink. Ik wordt niet doorverbonden met de afdeling die verantwoordelijk is. Het enige wat ik kan doen is afwachten. Elke keer nu een kaart bij de NS kopen voor de volle prijs en restitutie vragen daarna. Wat een amateurisme. vandaag weer gebeld, zelfde verhaal, ik wacht af tot woensdag, en als dat ding er dan nog niet is ga ik naar translink kantoor op het stationsplein 151 in amersfoort en blijf daar zitten tot ik iemand van de verantwoordelijke afdeling heb gesproken die mij kan vertellen wat er precies mis gaat en wat er aan gedaan kan worden .

Reageer