beantwoord

Waarom kan ik mijn reishistorie niet zien na het koppelen van mijn kaart via de kaartservice-code

• 11 augustus 2014
  • 1 reactie
  • 118 Bekeken

Ik heb alle stappen doorlopen om mijn kaart te koppelen en mijn reishistorie in te zien. Met mijn vorige ov-kaart was dit ook succesvol gelukt, helaas met mijn nieuwe ov-kaart (en heb het nu al verscheidene malen geprobeerd na een tijdje te wachten) nog onsuccesvol. Het opnieuw gebruiken van de kaartservice-code heeft geen zin, krijg dan de melding te zien dat de kaart al gekoppeld is. Graag hulp om alsnog mijn reishistorie in te kunnen gaan zien.
icon

Beste antwoord door Thijs NS 12 augustus 2014, 11:39

Beste Erik,
Het lijkt hier om een probleem te gaan wat specifiek voor jouw account geldt. Het lijkt me daarom goed dit niet op te lossen via een forumtopic. Je kunt me het beste een privébericht sturen. Kun je hierin je NAW-gegevens en emailadres aangeven?
Bekijk origineel

1 reactie

Beste Erik,
Het lijkt hier om een probleem te gaan wat specifiek voor jouw account geldt. Het lijkt me daarom goed dit niet op te lossen via een forumtopic. Je kunt me het beste een privébericht sturen. Kun je hierin je NAW-gegevens en emailadres aangeven?

Reageer