beantwoord

Waarom krijg ik de melding dat in/uitchecken niet mogelijk is wanneer ik wil inchecken?

  • 28 augustus 2014
  • 3 reacties
  • 16335 Bekeken

Ik heb voor mijn nieuwe studie een persoonlijke ov-chipkaart aangevraagd en deze gekoppeld met het reisproduct. Ik weet dat ik pas vanaf 1-9-2014 hiermee gratis kan reizen, maar ik heb er ook 30 euro opstaan en nog geeft het paaltje aan dat in/uitchecken niet mogelijk is. Kan iemand mij verder helpen?

Bij voorbaat dank.
icon

Beste antwoord door Hertog 28 augustus 2014, 11:43

Is je OV-chipkaart al wel geactiveerd voor het reizen op saldo bij NS?

In dit filmpje kun je zien hoe je dat moet doen bij een kaartautomaat van NS.
Bekijk origineel

3 reacties

Is je OV-chipkaart al wel geactiveerd voor het reizen op saldo bij NS?
In dit filmpje kun je zien hoe je dat moet doen bij een kaartautomaat van NS.
Reputatie 4
Badge
Ik raad u aan om uw kaart even te laten uitlezen bij een balie, als er een bemand station in de buurt is. Waarschijnlijk kunnen zij u helpen.
Aha hertog dat zal het zijn. Ik nam aan dat dat niet hoefde maar de ov-chipkaart moet natuurlijk weten dat ik op 2e klas reis, daarom moet ik dat dus ook doen. Dankjewel!

Reageer