beantwoord

waarom oude foto

  • 28 november 2019
  • 1 reactie
  • 54 Bekeken

Goedenavond ik heb een nieuw abonnement MET nieuwe foto geüpload. Van november  2019.En nu komt vandaag mijn kaart binnen met een foto van 2004? Ik geb er nb 5, 00 voor betaald ik wil een andere kaart zonder extra kosten.

icon

Beste antwoord door Sanne NS 28 november 2019, 20:48

Hoi Ferkai en welkom op de NS Community! Wat vreemd dat je een verkeerde kaart hebt ontvangen. Ik vermoed dat er iets verkeerd mee is gegaan. De klantenservice kan je hierbij het beste helpen. Je kan contact met ons opnemen via: FacebookTwitterChat of telefonisch op het nummer: 030 751 51 55.

Bekijk origineel

1 reactie

Hoi Ferkai en welkom op de NS Community! Wat vreemd dat je een verkeerde kaart hebt ontvangen. Ik vermoed dat er iets verkeerd mee is gegaan. De klantenservice kan je hierbij het beste helpen. Je kan contact met ons opnemen via: FacebookTwitterChat of telefonisch op het nummer: 030 751 51 55.

Reageer