beantwoord

Wanneer komt de ov chipkaart poortjes bij Den Haag Centraal?

• 21 april 2014
  • 2 reacties
  • 387 Bekeken

Beter dan de saai paaltjes, die zijn geplaatst op wat onhandig posities...
icon

Beste antwoord door Anonymous 21 april 2014, 17:48

Op de website van NS staat een speciale pagina over poortjes .

Daar kun je zien dat de plaatsing van poortjes op o.a. Den Haag Centraal momenteel in voorbereiding is.

Net zoals bij de verbouwing van andere stations (zoals Rotterdam Centraal) zullen die poortje door de steeds wijzigende looproutes van de reizigers pas worden geplaatst tegen de tijd dat de verbouwing van het station gereed is.

In principe staan CICO's bij de toegang van elk perron. Het kan door de verbouwing van het station echter wel eens voorkomen dat de looproute net even iets anders is dan normaal en daarmee en CICO ook net even bij die route valt.

Er blijven naar mijn ervaring (vorige week nog) echter meer dan voldoende CICO's over om in- en uit te checken.

Even geduld dus nog ; het komt allemaal goed.
Bekijk origineel

2 reacties

Durf je het niet te zeggen, maar ik vermoed dat het samenhangt met de verbouwing die nog steeds gaande in bij Den Haag Centraal.

Misschien dat ze dan in de tussentijd inderdaad met Prorail kunnen overleggen de paaltjes logischer te plaatsen, zou het anders ook niet weten, sorry.
Op de website van NS staat een speciale pagina over poortjes .
Daar kun je zien dat de plaatsing van poortjes op o.a. Den Haag Centraal momenteel in voorbereiding is.

Net zoals bij de verbouwing van andere stations (zoals Rotterdam Centraal) zullen die poortje door de steeds wijzigende looproutes van de reizigers pas worden geplaatst tegen de tijd dat de verbouwing van het station gereed is.
In principe staan CICO's bij de toegang van elk perron. Het kan door de verbouwing van het station echter wel eens voorkomen dat de looproute net even iets anders is dan normaal en daarmee en CICO ook net even bij die route valt.
Er blijven naar mijn ervaring (vorige week nog) echter meer dan voldoende CICO's over om in- en uit te checken.
Even geduld dus nog ; het komt allemaal goed.

Reageer