beantwoord

wanneer krijg ik het teveel betaalde bedrag terug?

• 27 november 2014
  • 2 reacties
  • 93 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 0 reacties
Ik had onlangs een topic gestart met de vraag hoe ik een teveel betaald bedrag terugkreeg. Ik kreeg snel een reactie terug van een moderator dat ik een privebericht kon sturen met een aantal gegevens zodat het rechtgezet kon worden. Hoe weet ik of mijn probleem is rechtgezet ik heb namelijk niks meer vernomen? En binnen hoeveel tijd krijg je het bedrag teruggestort?
icon

Beste antwoord door Herman NS 28 november 2014, 09:42

Welkom op het NS Serviceforum. Kun je in een privébericht je NAW-gegevens en geboortedatum zijn in combinatie met een korte uitleg van het probleem? Het zou helpen als je nog kunt aangeven wie jou heeft proberen te helpen. Vervolgens wil ik je graag van dienst zijn. Overigens zie ik geen eerdere posts gekoppeld aan jouw profiel. Heb je weer een nieuw profiel aangemaakt?

Toch nog even een aantal vragen, maar hier het antwoord op jouw vraag. Als je geen reactie hebt gehad dat je probleem is uitgezet, dan zal dit hoogstwaarschijnlijk niet zo zijn. Restitutie wordt doorgaans binnen uiterlijk drie weken overgemaakt. Indien het betrekking heeft op een beëindiging dien je uiterlijk vier weken te wachten. Vaak vindt de betaling echter eerder plaatst.

Vriendelijke groet,
Herman NS
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 1
Weet je nog welke moderator je probleem had opgepakt?
Welkom op het NS Serviceforum. Kun je in een privébericht je NAW-gegevens en geboortedatum zijn in combinatie met een korte uitleg van het probleem? Het zou helpen als je nog kunt aangeven wie jou heeft proberen te helpen. Vervolgens wil ik je graag van dienst zijn. Overigens zie ik geen eerdere posts gekoppeld aan jouw profiel. Heb je weer een nieuw profiel aangemaakt?

Toch nog even een aantal vragen, maar hier het antwoord op jouw vraag. Als je geen reactie hebt gehad dat je probleem is uitgezet, dan zal dit hoogstwaarschijnlijk niet zo zijn. Restitutie wordt doorgaans binnen uiterlijk drie weken overgemaakt. Indien het betrekking heeft op een beëindiging dien je uiterlijk vier weken te wachten. Vaak vindt de betaling echter eerder plaatst.

Vriendelijke groet,
Herman NS

Reageer