beantwoord

wanneer krijg ik mijn ov chipkaart?

mijn jaartraject abonnement loopt tot 3 september, ik had begrepen dat ik dan gratis een ov chipkaart toegestuurd zou krijgen, omdat het automatisch omgezet wordt dan per 3 september naar een TrajectVrij abonnement. Ik heb echter nog niets binnen en het is al 21 augustus..
icon

Beste antwoord door Tochjo 21 augustus 2014, 22:07

Er wordt niets automatisch omgezet. Uw jaartrajectabonnement stopt automatisch en als u daarna met Traject Vrij wilt reizen, dan moet u dat zelf aanvragen. Als het goed is, hebt u hier ook bericht over ontvangen. Meer informatie vindt u op deze pagina.
Bekijk origineel

5 reacties

Badge +3
Er wordt niets automatisch omgezet. Uw jaartrajectabonnement stopt automatisch en als u daarna met Traject Vrij wilt reizen, dan moet u dat zelf aanvragen. Als het goed is, hebt u hier ook bericht over ontvangen. Meer informatie vindt u op deze pagina.
jemig, ik dacht echt dat het autuomatisch ging!! snel bestellen dus..bedankt!
Badge
Dag Diana1978, het antwoord van Tochjo is juist. Je Jaartrajectabonnement loopt automatisch af. Je moet dan zelf een Traject Vrij abonnement aanvragen. Je kunt dit regelen via onze website . Succes!
Dag Diana1978, het antwoord van Tochjo is juist. Je Jaartrajectabonnement loopt automatisch af. Je moet dan zelf een Traject Vrij abonnement aanvragen. Je kunt dit regelen via onze website . Succes!
IK heb dus geen brief gehad, gevolg is dat ik nu pas per 5 september mijn abonnement ik kan laten gaan, dus twee dagen losse kaartjes moet kopen! Erg balen dus...
Dag Diana, dat is inderdaad erg balen. Uiteraard willen we vaste klanten tegemoet komen indien ze gebrekkige informatie van ons hebben ontvangen. Je mag een privébericht sturen met je NAW-gegevens, dan ga ik voor je kijken of ik een passende oplossing kan vinden.

Reageer