beantwoord

Wanneer ontvang ik nieuwe OV kaart met flexabonnment ?

• 18 september 2018
  • 7 reacties
  • 187 Bekeken

11/9 een nieuwe OV kaart besteld met een flex-abonnement welke ingaat per 18/9
Alleen nog steeds niet ontvangen.
Met NS gebeld .... OV chipkaart bellen.... hele uitleg waarbij ik heel veel vraagtekens zet.
tuurlijk kan ik nu al reizen en dan weer declareren bij NS ... allemaal mogelijk maar heb ik geen zin in.
Hoe moeilijk is het om zaterdag 15/9 wat met de post te sturen en deze dan dinsdag te ontvangen??

Als OV chipkaart de kaarten steeds met veel vertraging levert . Hoppa geen zaken meer mee doen ..nieuwe leverancier zoeken !!

ik zie steeds zoveel dezelfde vragen etc voorbij komen maar structureeele oplossingen niet
kan dit nou echt niet anders?
icon

Beste antwoord door MvanGelder 19 september 2018, 19:35

Er is geen andere leverancier. En NS is zelf voor een groot deel eigenaar van die leverancier.
Bekijk origineel

7 reacties

misschien tip voor NS:
pas website aan ! โœ”๏ธBinnen 1 week in huis met nieuwe OV-chipkaart!
wek je ook geen verwachtingen die vrijwel nooit uitkomen
.... minder klachten!
Reputatie 5
Helaas is er een vertraging met betrekking tot de productie en verzending van de OV-chipkaarten, M.
Dit komt ook door de populariteit van NS Flex.
Ik kan je jammer genoeg niets anders vertellen dat wat je hierboven zelf al aangeeft (met betrekking tot het achteraf declareren).
Maar de vraag die al meerdere keren is gesteld, waarom geven jullie het simpelweg niet gewoon aan, levertijd 10 werkdagen of levertijd langer ivm drukte ?
@MvanGelder probleem is ook dat de ingangsdatum van het abonnement bij bestelling wordt bepaald en vervolgens niet wordt aangepast bij een vertraagde levering. Dus enkel aangeven dat de levering vertraagd is lost niet het gehele probleem op.
@Ben NS probleem deed zich ook al voor in de testfase, voor de grootschalige introductie
@Ben NS kan allemaal zo zijn maar pas dan datum ingang abonnement op afstand
Er zijn constant problemen met verzending OV chipkaarten ! Ligt niet aan testfase oplossing
Eens checken als testfase, weet niet hoelang deze moet zijn, afgelopen is hoe dan de levering is.
Zou er toch eens op zoek gaan naar andere leverancier of boetes!

Ben zeer benieuwd wat NS hiertegen gaat doen
denk dat ik het antwoord al weet ๐Ÿ˜”
Er is geen andere leverancier. En NS is zelf voor een groot deel eigenaar van die leverancier.
juist! Dat bedoel ik .... zal dus nooit goedkomen๐Ÿ˜”

Reageer