Wanneer word de service van de NS verbeterd?



Toon eerste bericht

77 reacties

Dat snap ik Gita. Helaas kan ik niet namens hem spreken. Maar ik denk dat je boodschap inmiddels duidelijk is.
Gelukkig dat je mijn boosheid nu wel snapt.
Bedankt voor je inbreng.
Reputatie 7
Ter verduidelijking; ik werk niet voor de klantenservice, dus ik spreek niet namens de NS, maar privé. Mijn enige doel was om aan te geven dat de conducteur niet onvriendelijk was, maar op een manier juist wel service gericht was , vanuit mijn oogpunt, door het uitstel niet uit te schrijven. Dat daarna een hele discussie oplaait over het inhoudelijke gedeelte van reizen zonder vervoerbewijs, betreur ik, want het was nimmer de bedoeling om u daar mee te kwetsen of met een vingertje te wijzen. Als dat toch zo gebeurd is, mijn excuses, dit was zoals hierboven beschreven totaal niet mijn bedoeling.
Ik hoop dat Klaas-Jan en Sivan u verder hebben kunnen helpen.

Reageer