beantwoord

Wat moet ik met mijn kapotte OV-Chipkaart met studentenreisrecht?

• 1 juli 2014
  • 3 reacties
  • 160 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Mijn OV kaart is dankzij een niet al te voorzichtige buschauffeur gebroken. Het was of mijn arm, of de kaart die zou breken. Op deze kaart stond mijn studenten OV. Het is inmiddels al een lange tijd terug en de kaart heb ik niet meer. Nu heb ik de kaart echter wél heel hard nodig. Wat moet ik nu doen?
icon

Beste antwoord door Loes 1 juli 2014, 21:17

De snelste weg is die Hertog al aangeeft via studentenreisproduct.nl kan je namelijk heel snel een tijdelijk reisrecht aanvragen, moet je wel even een andere OV-chipkaart voor hebben, anoniem is daar voor toegestaan en de tijd die nodig is om hem te vervangen kan je gewoon met je studenten-OV blijven reizen.

Succes.
Bekijk origineel

3 reacties

Het beste kun je contact opnemen met de DUO of eventueel studentenreisproduct.nl
De snelste weg is die Hertog al aangeeft via studentenreisproduct.nl kan je namelijk heel snel een tijdelijk reisrecht aanvragen, moet je wel even een andere OV-chipkaart voor hebben, anoniem is daar voor toegestaan en de tijd die nodig is om hem te vervangen kan je gewoon met je studenten-OV blijven reizen.

Succes.
Beste zarynxa, graag verwelkom ik je op het NS Service Forum. Vervelend van je OV-Chipkaart zeg! Gelukkig zie ik dat al verschillende leden op dit topic hebben gereageerd en dat Loes het juiste antwoord heeft gegeven. Indien je nog andere vragen hebt waar wij antwoorden op kunnen geven, dan lezen we deze graag.

Ik heb je topic verplaatst naar OV-Chipkaart om de vindbaarheid van dit topic te vergroten. Daarnaast heb ik de titel van dit topic aangepast. Succes!

Reageer