beantwoord

Wat moet of kan ik doen als er teveel geld van mijn OV-chipkaart is afgeschreven?

• 22 april 2014
  • 2 reacties
  • 214 Bekeken

hallo,

ik heb op station Rheden ingecheckt en ging met de trein naar station Arnhem en kwam er iemand naar me toe en die vroeg hoe je het beste naar de binnenstad kon lopen dus liep ik een stukje mee om het uit te leggen maar door dat was ik helemaal vergeten om uit te checken en ik ging weer terug naar station Rheden met een papieren kaartje omdat ik wist dat er niet genoeg geld op me ov zou staan omdat je niet kan reizen toen eenmaal op station aan gekomen ging ik kijken hoeveel geld er nog op me ov stond en zag daarbij dat ik nog ingecheckt was dus checkte ik in station reden weer uit en ging weer kijken en zag daarbij dat er 10.52 euro van me saldo was af geschreven nu was mijn vraag wat kan ik nu doen?

M.V.G,

Mischa
icon

Beste antwoord door Stephan NS 23 april 2014, 09:32

Beste mischa,

Welkom op het NS Serviceforum! Ik begrijp dat er teveel saldo van je ov-chipkaart is afgeschreven, waarschijnlijk doordat er wat verkeerd is gegaan met het uitchecken. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met daarin je NAW-gegevens, ov-chipkaartnummer en banknummer? Dan ga ik je hierbij helpen en waar nodig het teveel betaalde geld terugstorten. Tot slot heb ik je titel enigzins gewijzigd en je topic verplaatst naar "OV-chipkaart", zodat het beter vindbaar wordt voor andere gebruikers.

Groet,

Stephan
Bekijk origineel

2 reacties

Beste mischa,

Welkom op het NS Serviceforum! Ik begrijp dat er teveel saldo van je ov-chipkaart is afgeschreven, waarschijnlijk doordat er wat verkeerd is gegaan met het uitchecken. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met daarin je NAW-gegevens, ov-chipkaartnummer en banknummer? Dan ga ik je hierbij helpen en waar nodig het teveel betaalde geld terugstorten. Tot slot heb ik je titel enigzins gewijzigd en je topic verplaatst naar "OV-chipkaart", zodat het beter vindbaar wordt voor andere gebruikers.

Groet,
Stephan
Hallo Mischa,
Ik denk dat je in dit geval 2 dingen zou kunnen doen:

1. Even afwachten of een *moderator * op dit forum na lezen van dit bericht contact met jou zoekt om e.e.a. uit te zoeken en op te lossen.
2. Als je erg veel haast hebt kun je meteen telefonisch contact opnemen met de Klantenservice op telefoonnummer 0900 - 20 21 163 (€ 0,10 per minuut)., te bereiken op maandag tot en met vrijdag van 08:00 tot 22:00 uur en op zaterdag van 09:00 tot 17:00 uur

Vr, gr,
Hans

Reageer