Wederom email gestuurd zonder link

  • 7 March 2024
  • 5 reacties
  • 111 Bekeken

Reputatie 7
Badge +1

Op het forum staan inmiddels meerdere topics over het feit dat NS op 6 maart emails gestuurd heeft zonder werkende link. De link die door een moderator is geplaatst werkt ook niet.

 

Zouden jullie dit probleem svp zo snel mogelijk willen oppakken en diegene een wel werkende link naar de klagerswillen sturen.

 


5 reacties

Goedemiddag Henkpeetersen,

Het is inderdaad zo dat er een foutieve link is verstuurd. Later vandaag of morgen ontvangt iedereen die een foute link heeft gehad een e-mail met toelichting. Zodra de oplossing gevonden is komt er ook naar iedereen een nieuwe mail met correcte link. 
Excuses voor het ongemak.

Dat is te laat voor mij, heb nu kaart verlengd via OV-chipkaart. Hoe krijg ik nu de 7,50 terug voor mijzelf en echtgenoot? Waarom is hier geen topic voor? 

Reputatie 7
Badge +3

Hoe kan het in godsnaam meer dan 17 dagen duren om een juiste mail te sturen? 😪

Reputatie 7
Badge +3

Hoe kan het in godsnaam meer dan 17 dagen duren om een juiste mail te sturen? 😪

Vorig jaar werden er maandenlang helemaal geen mails gestuurd om een nieuwe foto te uploaden, daar is 17 dagen niets bij. 

Reputatie 7
Badge +3

Dat is te laat voor mij, heb nu kaart verlengd via OV-chipkaart. Hoe krijg ik nu de 7,50 terug voor mijzelf en echtgenoot? Waarom is hier geen topic voor? 

Jullie kunnen als jullie beiden een NS abonnement hebben allebei contact opnemen met NS klantenservice. Dit kan telefonisch, via X, Facebook of chat.

Reageer