weekend abonnement | NS Community
beantwoord

weekend abonnement

  • 22 September 2022
  • 6 reacties
  • 80 Bekeken

Beste leden,

Mijn ov-chipkaart met weekend abonnement is binnen.Enige onduidelijkheid is dat ik bijvoorbeeld via ns app  Tilburg naar Almelo wil gaan, met dagretour, krijg ik te zien regulier vol tarief prijs en samenreisticket dal prijs,dus geen abonnement prijs.Ik vraag me af wat voor prijs moet ik dan betalen?

 Ps..  ov chip nummer heb ik in app vermeld…

icon

Beste antwoord door Tochjo 22 September 2022, 15:45

Bekijk origineel

6 reacties

Badge +3

De app kent uw abonnement niet en kan niet automatisch de prijzen tonen die voor u gelden. U kunt in de app wel aangeven welk abonnement u hebt, bij (Meer >) Instellingen. Maar als u later een ander abonnement neemt, dan moet u dit zelf weer aanpassen, anders klopt het weer niet.

Duidelijk…danku wel!

Reputatie 7
Badge +3

Wat voor een weekabonnement heb je? Weekendvrij, weekendvrij met 40% daluren doordeweeks of weekendvoordeel (40% korting alleen in het weekend)?

Bij weekendvrij heb je van vrijdagavond 18.30 uur tot maandag 4 uur geen kosten. Bij weeekendvoordeel of doordeweeks 40% korting in de daluren kun je bij ticketprijzen kijken bij vol tarief voor reizen in de spits doordeweeks of 40% korting bij reizen in daluren.

Ik heb weekend voordeel 40% korting in het weekend,40% feestdagen en 40% samenreisvoordel in de daluren voor Max 3 personen.

ps..ik geloof niet dat ik mag doordeweeks in daluren korting krijgen voor maar 2€ per maand

Badge +3

Ik heb weekend voordeel 40% korting in het weekend,40% feestdagen en 40% samenreisvoordel in de daluren voor Max 3 personen.

ps..ik geloof niet dat ik mag doordeweeks in daluren korting krijgen voor maar 2€ per maand

Doordeweeks mag je met Weekend Voordeel (€2 per maand) gewoon 3 personen mee laten reizen in de daluren, ook al krijg je zelf dan geen korting.

Ik heb weekend voordeel 40% korting in het weekend,40% feestdagen en 40% samenreisvoordel in de daluren voor Max 3 personen.

ps..ik geloof niet dat ik mag doordeweeks in daluren korting krijgen voor maar 2€ per maand

Doordeweeks mag je met Weekend Voordeel (€2 per maand) gewoon 3 personen mee laten reizen in de daluren, ook al krijg je zelf dan geen korting.

Danku wel..

Reageer