beantwoord

Wel saldo, kaart werkt niet

• 9 maart 2019
  • 4 reacties
  • 134 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 0 reacties
Mijn ov heeft wel 15,- saldo er op staan maar ik kan niet inchecken...? Ik weet niet wat ik nu moet doen.
icon

Beste antwoord door Rizana NS 9 maart 2019, 16:28

Welkom bij de NS Community, Xldgx! Wat balen dat je OV-chhipkaart niet werkt, ondanks dat er voldoende saldo op staat.

Er kunnen meerdere dingen aan de hand zijn, zoals een defect. Als de kaart beschadigd is, kan het zijn dat deze niet goed wordt gepakt.

Je kunt via de website van OV-chipkaart kijken of je kaart aan alle eisen voldoet en of de kaart misschien defect is. Laat je me weten of je hiermee verder kunt?
Bekijk origineel

4 reacties

Welkom bij de NS Community, Xldgx! Wat balen dat je OV-chhipkaart niet werkt, ondanks dat er voldoende saldo op staat.

Er kunnen meerdere dingen aan de hand zijn, zoals een defect. Als de kaart beschadigd is, kan het zijn dat deze niet goed wordt gepakt.

Je kunt via de website van OV-chipkaart kijken of je kaart aan alle eisen voldoet en of de kaart misschien defect is. Laat je me weten of je hiermee verder kunt?
Reputatie 7
Badge +3
Is €15 wel voldoende saldo om te kunnen inchecken? Dat geldt bij NS alleen voor houders van een abonnement waarmee je korting krijgt. Voor alle overige reizigers is €20 het minimum om te kunnen inchecken wanneer er op saldo gereisd wordt.
Nee, iMark heeft hier gelijk, 15 euro is voor Reizen op Saldo te weinig om te reizen.
Reputatie 5
1 eur meer en het moet lukken, al zegt ieder dat het MIN 20 moet zijn. Maarre: als je terug wilt, moet je weer MIN. die 16 eur erop hebben!
Merkwaardig dat iemand van NS dat niet kan bedenken..............

Reageer