beantwoord

wel uitgecheckt op persoonlijke ov maar geen teruggave ?

• 13 juni 2018
  • 2 reacties
  • 47 Bekeken

Gister met de trein terug vanaf Amersfoort naar Zoetermeer oost
in en uitgecheckt echter geen geld terug ontvangen op mijn persoonlijk ov
hoe nu verder
icon

Beste antwoord door Miriam NS 14 juni 2018, 12:35

Update: Ik heb gisteren een privébericht van simbru ontvangen, maar begrijp dat de restitutie al via een ander kanaal is uitgekeerd. Het ging hier om een vergeten check in waardoor er €20 van de OV-Chipkaart was afgeschreven in plaats van €12,50. Er is dus een restitutie van €7.50 overgemaakt.

Voor de meelezers: Mocht je zelf opmerken dat er iets niet goed gaat met de afschrijving van het saldo neem dan altijd even contact met ons op. Dat kan via een privébericht naar een moderator, maar gaat doorgaans sneller via onze Social media kanalen.
Bekijk origineel

2 reacties

Hallo simbru, welkom op de NS Community!

Het lijkt erop dat er hier iets mis is gegaan. Ik vermoed dat je bij een 'verkeerd' poortje bent uitgecheckt. Als dit inderdaad het geval is dan kunnen wij dit voor je rechtzetten. Je kunt dit doen via onze Klantenservice, telefonisch kan dit via 030 - 751 51 55. Daarnaast kan dit ook via Facebook of Twitter.

Uiteraard mag je mij ook een privébericht sturen, maar ik ben niet iedere dag actief op de Community dus het kan iets langer duren voordat je dan een reactie ontvangt. Je kunt mij een privébericht sturen door te klikken op mijn naam en vervolgens op 'Stuur bericht'. Ik ontvang dan graag de volgende gegevens:

- Volledige naam
- Geboortedatum
- Postcode en huisnummer
- OV-Chipkaartnummer
- IBAN-rekeningnumer
Update: Ik heb gisteren een privébericht van simbru ontvangen, maar begrijp dat de restitutie al via een ander kanaal is uitgekeerd. Het ging hier om een vergeten check in waardoor er €20 van de OV-Chipkaart was afgeschreven in plaats van €12,50. Er is dus een restitutie van €7.50 overgemaakt.

Voor de meelezers: Mocht je zelf opmerken dat er iets niet goed gaat met de afschrijving van het saldo neem dan altijd even contact met ons op. Dat kan via een privébericht naar een moderator, maar gaat doorgaans sneller via onze Social media kanalen.

Reageer