Werkt de link voor geld terugvragen in de mail bij jullie ook niet goed? | NS Community
beantwoord

Werkt de link voor geld terugvragen in de mail bij jullie ook niet goed?

  • 1 January 2022
  • 2 reacties
  • 123 Bekeken

  • Op het juiste spoor
  • 0 reacties

Ik krijg netjes een mail van NS wanneer ik ben vergeten in of uit te checken. Het is mij nu al meerdere keren overkomen. Ik heb het idee dat de paaltjes op Schiphol niet altijd even goed werken, maar dat terzijde. Alleen de link die in de mail staat werkt niet. Je krijgt te zien dat er een technische storing is. Als ik dan via 'mijn ns' mijn geld terughaal krijg ik iedere keer de vergoeding zonder korting uitgekeerd, ondanks dat ik heb aangegeven dat ik in de dalen reis. Zijn er meer mensen bij wie dit gebeurd?

 

icon

Beste antwoord door Robert B 1 January 2022, 19:01

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +1
  1. bij mij-met meer als 1 chipkaart, beide op account, werkt geen enkele link daarin correct. Je moet iedere keer opnw bekijken of het via de juiste kaart loopt.
  2. met FLEX krijg je inderdaad na vertraging een ruimere vergoeding gebaseerd op de volle prijs. Daar hoef je dus niet over te klagen.
Badge +3

Correctie voor een gemiste in/uitcheck heeft niets met NS Flex te maken. Maar het gebeurt inderdaad vaker dat bij vergoedingen geen rekening gehouden wordt met korting, of met 1e klas. Als dat in jouw nadeel is, neem contact op met de Klantenservice.

Reageer