beantwoord

Wilt u dat NS u ook in de toekomst automatisch een nieuwe OV‑chipkaart toestuurt?

  • 23 oktober 2015
  • 1 reactie
  • 77 Bekeken

Ik heb op de mail van de NS nooit actie ondernomen.
HERINNERING. Wilt u dat NS u ook in de toekomst automatisch een nieuwe OV‑chipkaart toestuurt?

Ik heb deze mail nooit goed gelezen, omdat ik dacht niet van toepassing omdat mijn OV kaart nog geldig is tot 18-08-2017

Wat kan ik nu nog doen?
icon

Beste antwoord door Inge NS 23 oktober 2015, 10:43

Welkom op het forum Alice Dijkman!

In de meeste gevallen is het ook na de genoemde datum in de brief/e-mail nog mogelijk om nog toestemming te geven voor het bewaren van de pasfoto. Dit kan overigens niet meer via internet, maar wel via de klantenservice. Ik wil je daarom aanraden om even contact met ons op te nemen. Wij zijn 24/7 telefonisch bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55 (lokaal tarief). Je kunt er ook voor kiezen om met ons te chatten (kies voor de link 'Live chat'), te e-mailen (Typ 'mail' bij 'Stel uw vraag aan Eva') of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.

P.s. Ik heb je topic verplaatst naar het subforum OV-chipkaart. Daar komt je vraag het beste tot zijn recht.
Bekijk origineel

1 reactie

Welkom op het forum Alice Dijkman!

In de meeste gevallen is het ook na de genoemde datum in de brief/e-mail nog mogelijk om nog toestemming te geven voor het bewaren van de pasfoto. Dit kan overigens niet meer via internet, maar wel via de klantenservice. Ik wil je daarom aanraden om even contact met ons op te nemen. Wij zijn 24/7 telefonisch bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55 (lokaal tarief). Je kunt er ook voor kiezen om met ons te chatten (kies voor de link 'Live chat'), te e-mailen (Typ 'mail' bij 'Stel uw vraag aan Eva') of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.

P.s. Ik heb je topic verplaatst naar het subforum OV-chipkaart. Daar komt je vraag het beste tot zijn recht.

Reageer