beantwoord

Zomaar 10 euro afgeschreven na rit met stopbus en trein?

• 21 april 2017
  • 5 reacties
  • 250 Bekeken

Afgelopen zaterdag reed er een stopbus ipv trein tussen Amsterdam Centraal en Weesp. Ik heb netjes in en uitgecheckt waar dat kon (ook bij de bus), maar nu kwam ik erachter dat er onterecht 10 euro is afgeschreven van mijn OV chipkaart. Waarschijnlijk is er dus toch ergens iets misgegaan met het in- of uitchecken.

Weet iemand hoe ik mijn geld kan terugkrijgen?
icon

Beste antwoord door Klaas-Jan NS 21 april 2017, 19:53

Welkom op het NS Serviceforum Julia. Tussendoor in- en uitchecken is niet handig. We adviseren om op het begin- en eindpunt te checken. Op die manier betaal je precies voor je reis wat je voor je reis dient te betalen. De busreis is onderdeel van je NS-reis, het zijn immers onze vervangende bussen. Je kunt inderdaad het beste even door onze klantenservice laten controleren wat er precies misgegaan is. Via zowel telefoon (030 751 51 55) als Twitter zijn we 24/7 bereikbaar.
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 2
Je kunt het beste de NS klantenservice bellen op 030 7515155 voor consumenten en op 030 3001111 als het een zakelijk abonnement betreft.
Welkom op het NS Serviceforum Julia. Tussendoor in- en uitchecken is niet handig. We adviseren om op het begin- en eindpunt te checken. Op die manier betaal je precies voor je reis wat je voor je reis dient te betalen. De busreis is onderdeel van je NS-reis, het zijn immers onze vervangende bussen. Je kunt inderdaad het beste even door onze klantenservice laten controleren wat er precies misgegaan is. Via zowel telefoon (030 751 51 55) als Twitter zijn we 24/7 bereikbaar.
Tussendoor in- en uitchecken is niet handig.
In Utrecht ben je deze dagen verplicht i.v.m. gesloten poortjes om eerst uit te checken,
vóórdat je gebruik kunt maken van treinvervangende bussen.
Dat klopt inderdaad Michiel., bedankt voor je oplettendheid.

Dank. Dan zal ik even bellen. Ik meen mij te herinneren dat er op mijn reis hetzelfde aan de hand was als Michiel heeft opgemerkt.

Reageer