beantwoord

€10,- abonnementskosten?

Per 1 januari van dit jaar is het OV fiets abonnement toch gratis?
Waarom krijg ik vandaag dan een mailje dat er o.a € 10,- voor mijn "nieuwe " abonnement wordt afgeschreven?
Ik baal dat ik hier nu zelf achteraan moet om dit re herstellen terwijl de fout bij de NS ligt..
icon

Beste antwoord door Erryt NS 27 januari 2017, 14:22

Klanten met een OV-fiets abonnement die een ingangsdatum van 1 of 2 november hebben zullen een factuur ontvangen van € 10,-. De verwachting is dat deze klanten in week 5 een mail/brief van ons zullen ontvangen waarin een compensatie zal worden aangeboden.

Bekijk origineel

23 reacties

Hallo Karennocht en welkom op het NS Serviceforum,

Mag ik vragen wat de ingangsdatum is van je OV-fiets abonnement?
Waar kan ik dat vinden? In ieder geval al een fiks aantal jaren.
Heb je toevallig een account voor MijnNS? Anders kan je dat daar achterhalen of je kan even contact opnemen met de klantenservice van OV-fiets: 030 - 7515155 en dan kies je voor optie 2 en daarna 3 in het keuzemenu.
Na lang speuren:gevonden! OV-fietsabonnement sinds 27-06-2013
En dan krijg je nu een factuur van € 10,- ?
Ja die krijg ik toch elk jaar?
Zou je mij een privébericht willen sturen door op mijn naam en stuur bericht te klikken. Ik ontvang dan graag je NAW-gegevens, geboortedatum en OV-chipkaartnummer. Ik zoek het dan graag voor je uit.
Ik heb hetzelfde probleem. Ik heb op 17-11 een mail van de ns gehad dat ik geen abonnementskosten meer hoefde te betalen. En vandaag krijg ik een mail dat er 10 euro van mijn rekening wordt gehaald. Dit zou abonnementskosten zijn.
Mag ik vragen wat de ingangsdatum van jouw abonnement is JacqHavinga?
Ik weet niet precies wat de ingangsdatum is, maar ik heb facturen gevonden van 2011. Dus is heb in ieder geval sinds 2011 het OV-fiets -abonnement.
Voor mij geldt hetzelfde. Vandaag (10 januari) een factuur ontvangen voor abonnementsgeld per 1-11-2016.
ook voor mij geldt hetzelfde. vandaag een e-mail met een factuur voor €10,00 voor het gratis abonnement. raar maar waar.
hoe log ik overigens weer uit dit forum???????
Reputatie 7
Badge +2
jkruit schreef:

hoe log ik overigens weer uit dit forum???????

Met de "uitloggen"-link:

Ik heb deze week ook een rekening ontvangen voor mijn ov-abonnement. Ik ben lid sinds 24.11.2014.
Waar kan ik dit regelen??
Heeft de verlenging van jouw abonnement dan niet plaatsgevonden op 01.11 of 02.11?
Ik heb ook een factuur gekregen voor verlenging abo per 1-11. Ingang abo 27-6-2013.
Klopt het dat het teveel betaalde abo geld later teruggestort wordt??
Niet geweten dat OV fiets nu gratis is. Heb ik iets gemist!
Erryt NS schreef:

Heeft de verlenging van jouw abonnement dan niet plaatsgevonden op 01.11 of 02.11?

Mijn abbo is gewoon verlengt!
Zou je mij een privébericht willen sturen met je NAW-gegevens, geboortedatum en OV-chipkaartnummer mfalkmann? Ik zoek het dan graag voor je uit.
Bij mij hetzelfde verhaal- gewoon abokosten afgeschreven. Ik heb een abo sinds 10-12-2012.
Je mag mij ook een privébericht sturen Lissaa.
Klanten met een OV-fiets abonnement die een ingangsdatum van 1 of 2 november hebben zullen een factuur ontvangen van € 10,-. De verwachting is dat deze klanten in week 5 een mail/brief van ons zullen ontvangen waarin een compensatie zal worden aangeboden.

Reageer