24 uur service ede

In ede bij 24 uur dienst is een kapotte fiets met nummer 19 .de knop van nee hij is niet in orde werkt niet.wil een andere fiets blijkt die er geheel niet te zijn met begint 36 .Er zouden er twee zijn .dus er zijn minder goede fietsen dan wordt aan gegeven na kwartier bezig te zijn had ik een goede fiets .ns let hier op dit kost veel tijd

3 reacties

Duidelijk! Ik heb de problemen doorgegeven!
Klopt .dus dat niet helemaal begrijp is wat vreemd .De beschrijving was goed.twee fietsen zijn niet goed .een van is er alleen de sleutel andere is toe aan reparatie
Goedemorgen Barbaranooijen46. Ik vind het jammer om te lezen dat het niet helemaal soepel is verlopen bij het huren van een fiets. Ik snap echter nog niet 100% wat er precies is misgegaan.

Voor zover ik uit je bericht kan begrijpen zou dit moeten gaan om de Ede-Wageningen Zuidplein verhuurlocatie. Er zijn twee locaties in Ede-Wageningen en dit is de enige zelfservice locatie. Klopt dit?

Vervolgens probeerde je een fiets te huren, maar kreeg je een fiets die niet naar behoren werkte en wilde je deze weer inleveren, maar de knop waarmee je dan kan aangeven dat de fiets niet in orde is, werkte niet goed?
Dit probleem had je toen twee keer achter elkaar, omdat je twee fietsen kreeg die niet in orde waren. Omdat het proces van het aangeven van het niet in orde zijn niet goed werkte, duurde het vervolgens vrij lang voordat je uiteindelijk wel een goeie fiets te pakken kreeg.

Klopt deze beschrijving zo een beetje? Heb ik het goed begrepen?

Reageer