beantwoord

253 euro’s verdwenen terwijl ik wel mijn fiets heb terug gebracht

• 12 februari 2019
  • 1 reactie
  • 153 Bekeken

Goede middag NS,

ik heb op 31-12-18 een fiets gehuurd en die is netjes terug gebracht gescand en de sleutels afgegeven. Nu heb ik dus gisteravond een afschrifte gehad van €253. Ik heb vanochtend gebeld en heb toen te horen gekregen dat ik 2 fietsen gehuurd zou hebben i.p.v. 1, en er 1 heb terug gebracht terwijl ik naar mijn weet ook maar 1 fiets heb heb gehuurd. Dit vind ik erg vervelend.

met vriedelijke groet,

Sjoerd van den Berg
icon

Beste antwoord door Jouke NS 12 februari 2019, 14:29

Hallo Sander2019 en welkom bij de NS Community.

Wat spijtig dat er extra kosten in rekening zijn gebracht zonder dat je een fiets hebt gehuurd. Normaliter is onze Klantenservice de beste optie om hier hulp bij te krijgen. Via Sociale Media of de Live Chat krijg je het snelst een reactie. Mocht dat geen oplossing bieden dan kunnen we altijd via deze community kijken wat we voor je kunnen doen.
Bekijk origineel

1 reactie

Hallo Sander2019 en welkom bij de NS Community.

Wat spijtig dat er extra kosten in rekening zijn gebracht zonder dat je een fiets hebt gehuurd. Normaliter is onze Klantenservice de beste optie om hier hulp bij te krijgen. Via Sociale Media of de Live Chat krijg je het snelst een reactie. Mocht dat geen oplossing bieden dan kunnen we altijd via deze community kijken wat we voor je kunnen doen.

Reageer