beantwoord

Aantal beschikbare ov fietsen in Hillegom

Zijn er extra ov fietsen in Hillegom gedurende de periode dat de Keukenhof open is. Vandaag keek ik in de NS app en zag dat er geen fietsen beschikbaar waren op station Hillegom. Nu loop ik een groot risico dat er geen fiets is.
Om mensen te stimuleren om per ov te gaan zou het heel plezierig zijn als NS en Keukenhof overleggen en er daardoor rekening kan worden gehouden met extra fietsers van Hillegom naar de Keukenhof.
Ik kan geen fiets reserveren en zelfs in de grote stad Den Haag gebeurt het mij regelmatig dat alle fietsen verhuurd zijn.
icon

Beste antwoord door Emma NS 11 april 2019, 14:15

We hebben een verzoek voor je ingediend Johanna 2019, hierin hebben we gevraagd om het plaatsen van extra fietsen rond de door jou aangegeven periode. Helaas kunnen wij niks garanderen. Laat je ons naderhand even weten of er genoeg fietsen waren?

Bekijk origineel

3 reacties

Beste Johanna 2019, welkom bij onze Community!

Ik ga morgen even iemand bellen voor meer informatie. Vind je het goed dat ik morgenmiddag even bij je terug kom?
Reputatie 6
Badge
Met 99 procent zekerheid kun je er alvast vanuit gaan, dat er geen extra fietsen zullen zijn. Wellicht is de bus een idee, of fietsen vanaf een groter station met meer fietsen.
We hebben een verzoek voor je ingediend Johanna 2019, hierin hebben we gevraagd om het plaatsen van extra fietsen rond de door jou aangegeven periode. Helaas kunnen wij niks garanderen. Laat je ons naderhand even weten of er genoeg fietsen waren?

Reageer