beantwoord

Account van deur tot deur

• 25 september 2015
  • 1 reactie
  • 193 Bekeken

Ik heb een nieuwe OV kaart omdat de oude het niet meer deed. Nu wil ik mijn OV fiets abonnement koppelen aan deze nieuwe kaart. Als het goed is moet dit op https://www.mijndeurtotdeur.nl kunnen, kreeg ik eerder te horen.
Nu kan ik daar met mijn 'MijnNS' account niet inloggen en als ik een nieuw wachtwoord aanvraag krijg ik geen mail.

Hoe kom ik hierin?
icon

Beste antwoord door Inge NS 25 september 2015, 15:08

Welkom op het forum StephanieM!

Vervelend dat het niet lukt om in te loggen op Mijn deur tot deur. Ik zou je willen aanraden om de situatie even voor te leggen aan NS Fiets. De afdeling is 24/7 te bereiken op het telefoonnummer 030 - 751 51 55 (lokaal tarief). Kies in het keuzemenu voor optie 2 en vervolgens voor optie 3. Je komt dan direct bij de juiste afdeling uit. Het is daarnaast ook mogelijk om een e-mail te sturen naar info@ov-fiets.nl. E-mails worden gemiddeld binnen 5 werkdagen van antwoord voorzien.

P.s. Ik heb je topic verplaatst naar het subforum Overige producten. Daar komt je vraag het beste tot zijn recht.
Bekijk origineel

1 reactie

Welkom op het forum StephanieM!

Vervelend dat het niet lukt om in te loggen op Mijn deur tot deur. Ik zou je willen aanraden om de situatie even voor te leggen aan NS Fiets. De afdeling is 24/7 te bereiken op het telefoonnummer 030 - 751 51 55 (lokaal tarief). Kies in het keuzemenu voor optie 2 en vervolgens voor optie 3. Je komt dan direct bij de juiste afdeling uit. Het is daarnaast ook mogelijk om een e-mail te sturen naar info@ov-fiets.nl. E-mails worden gemiddeld binnen 5 werkdagen van antwoord voorzien.

P.s. Ik heb je topic verplaatst naar het subforum Overige producten. Daar komt je vraag het beste tot zijn recht.

Reageer