beantwoord

Afschrijving 13,85

• 18 oktober 2017
  • 4 reacties
  • 197 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 1 reactie
Hoi,

Er is het bedrag 13,85 afgeschreven, met bestellingsnummer 30615722. Dit is hetzelfde bestellingsnummer als voor mijn gehuurde OV-fiets, dat bedrag was 7,70.
Nu is de vraag, hoe komen ze aan 13,85 als een OV fiets 3,85 per keer is?

Groet,
Cora
icon

Beste antwoord door Thomas NS 18 oktober 2017, 17:19

Hallo CoraB en welkom op het NS Serviceforum.

Thom en MvanGelder hebben al met je meegedacht, maar het lijkt erop dat je er nog niet helemaal uit bent. Wat je voor de zekerheid kunt doen is een navraag bij onze OV-fiets afdeling via Social Media (Twitter/Facebook) of telefonisch (tel. 030 7515155 optie 2 en dan 3). Daar kan de factuur door een medewerker bekeken worden. Laat je ons weten op basis waarvan deze factuur is berekend?
Bekijk origineel

4 reacties

Als u OV Fiets op een andere locatie inlevert, worden er 10 euro kosten gerekend.

Ws is dat hier het geval ?
Nee, altijd op Rotterdam Centraal opgehaald en ingeleverd
Reputatie 7
Badge +4
Twee dagen te laat en één fiets is ook een mogelijkheid. Twee fietsen en dan uitkomen op 13,85, zie ik zo niet. Wat MvanGelder aangaf, leek me plausibel.
Weet u zeker dat tweemaal de fietshuur en en het bedrag van € 13,85 bij elkaar horen?
Reputatie 7
Hallo CoraB en welkom op het NS Serviceforum.

Thom en MvanGelder hebben al met je meegedacht, maar het lijkt erop dat je er nog niet helemaal uit bent. Wat je voor de zekerheid kunt doen is een navraag bij onze OV-fiets afdeling via Social Media (Twitter/Facebook) of telefonisch (tel. 030 7515155 optie 2 en dan 3). Daar kan de factuur door een medewerker bekeken worden. Laat je ons weten op basis waarvan deze factuur is berekend?

Reageer