beantwoord

Al een week geen ov fietsen op station Haarlem Spaarnwoude...

• Op het juiste spoor
  • 2 reacties
Er zijn al een week geen ov fietsen op Spaarwoude beschikbaar. Iemand enig idee hoe dat kan?
icon

Beste antwoord door Miriam NS 4 februari 2019, 12:48

Hallo Brig, welkom op onze Community!

Ik heb even contact gehad met mijn collega's van OV-Fiets en het klopt inderdaad dat hier al een tijdje te weinig fietsen staan. Zij hebben hier een melding van gemaakt en gaan ervoor zorgen dat er zo snel mogelijk voldoende fietsen aanwezig zijn.

Bekijk origineel

4 reacties

Hallo Brig, welkom op onze Community!

Ik heb even contact gehad met mijn collega's van OV-Fiets en het klopt inderdaad dat hier al een tijdje te weinig fietsen staan. Zij hebben hier een melding van gemaakt en gaan ervoor zorgen dat er zo snel mogelijk voldoende fietsen aanwezig zijn.
Dank je wel voor de snelle reactie en hoop dat er snel weer fietsen zijn!! 🙂
Nog steeds aldoor geen fietsen op station Spaarnwoude! Heel af en toe is er 1.
Wordt dit nog verbeterd? Ben er nl echt afhankelijk van en ben nu elke dag €6,90 kwijt om mijn eigen fiets de trein mee in te nemen.
Alvast bedankt voor uw reactie...
Wat balen dat het niet altijd lukt en dat je hier zo afhankelijk van bent, Brig. Het probleem is bekend maar ik kan je niet aangeven wanneer precies het aantal fietsen vergroot wordt. Je zou eventueel ook een fietskluis kunnen huren en daar je eigen fiets in kunnen stallen. Hier vind je meer informatie daarover.

Reageer