beantwoord

alle plekken bezet bij het terug willen zetten OV fiets

• 7 juni 2019
  • 3 reacties
  • 264 Bekeken

Maandag met de trein naar Den Dolder, daar een OV fiets gehuurd.
in de middag terug alle plekken bezet, fiets in de gewone stalling op slot sleutel mee naar huis.
bellen met de klanten service.
Als de fiets gejat word ben in aansprakelijk.
ik vind dit wat vreemd, het is niet mijn verantwoordelijkheid dat er te weinig plekken zijn waar je je fiets in terug zet.
en je mag er toch van uit gaan dat als je in de ochtend een pakt je hem in de middag terug jan zetten.
de klanten service adviseerde mij de sleutel terug te sturen.
ik gokte erop dat de fiets er de volgende dag nog stond.
Het is een terug kerend probleem
En ja hoor geluk
en in de middag ook fiets kon weer op een plaats
Is dit nu goed geregeld of moet ik nog wat doen ?
ik hoor het graag
icon

Beste antwoord door Rizana NS 7 juni 2019, 13:56

Hoi Johanna 61, en welkom bij de NS Community.

Goed om te lezen dat je fiets niet gestolen is. Het kan voorkomen dat je de fiets niet meer kwijt kunt. In dat geval mag je de fiets op een goede plek bij de stalling neerzetten en de sleutel in de dropbox doen. Als je dan contact opneemt met de klantenservice, dan kan de rit worden afgesloten.

Vanaf hier kan ik niet beoordelen of je fietsrit is afgesloten. Je kunt dit het beste laten nakijken door een collega van mij via Facebook of Twitter. Uiteraard zijn wij telefonisch ook te bereiken op het nummer: 030 751 51 55.
Bekijk origineel

3 reacties

Dat is een ongekend hoge wachttijd, Johanna. Op welke dag en welk tijdstip was dit? En heb je inmiddels contact erover opgenomen?
Mijn vorige belsessie duurde een uur waarvan drie kwartier in de wacht
Hoi Johanna 61, en welkom bij de NS Community.

Goed om te lezen dat je fiets niet gestolen is. Het kan voorkomen dat je de fiets niet meer kwijt kunt. In dat geval mag je de fiets op een goede plek bij de stalling neerzetten en de sleutel in de dropbox doen. Als je dan contact opneemt met de klantenservice, dan kan de rit worden afgesloten.

Vanaf hier kan ik niet beoordelen of je fietsrit is afgesloten. Je kunt dit het beste laten nakijken door een collega van mij via Facebook of Twitter. Uiteraard zijn wij telefonisch ook te bereiken op het nummer: 030 751 51 55.

Reageer