beantwoord

Alleen OV Fiets gebruik factureren

Hi, is het mogelijk om alleen een overzicht van de OV fiets te kunnen krijgen met het daarbij behorende bedrag, zodat ik dit kan declareren bij de werkgever? Op dit moment staan ook al mijn privé reizen in de factuur.

Alvast bedankt voor de reactie.
Mvg,
Scott
icon

Beste antwoord door Arnold NS 27 juli 2017, 20:54

Hallo Scottopznfiets en welkom op het NS forum!

Na het einde van de maand vind je een factuur van je OV-Fiets abonnement in je MijnNS-account. Hier staan de data en bijbehorende bedragen ook bij 🙂.
Bekijk origineel

11 reacties

Na het einde van de maand vind je een factuur van je OV-Fiets abonnement in je MijnNS-account. Hier staan de data en bijbehorende bedragen ook bij 🙂.

Bedankt Arnold! Maar dat is dus juist wat ik niet bedoel. Op de factuur die ik binnen heb staan alle transacties, dus alle riezen en ook OV fiets. Kan dit ook seperaat? Ik wil namelijk enkel een factuur voor de OV fiets transacties.

Let me know! Thanks!
Badge +3
Je kunt in Mijn NS kijken bij 'deur tot deur', daar staan de (maandelijkse) facturen voor OV-fiets (en stallen op rekening). Of heb je een business card?

Overigens kun je in je reishistorie voor elke reis aangeven of deze zakelijk of privé was, en daarna een declaratieoverzicht maken.
Je kunt in Mijn NS kijken bij 'deur tot deur', daar staan de (maandelijkse) facturen voor OV-fiets (en stallen op rekening).
Hi Robert, Bedankt voor het plaatsen van je bericht. Ik zie hier idd alle transacties maar niet de kosten en ook geen optie om een factuur samen te stellen. :?
Reputatie 3
Ook in dit topic ( https://forum.ns.nl/ov-fiets-48/fiets-stalling-overzicht-pdf-download-able-37915 ) wordt een soortgelijke vraag gesteld waar de moderators nog geen antwoord op hebben gegeven.
Het is helaas niet mogelijk om een excel of pdf bestand te maken van losse reizen met de ov-fiets. Dit is alleen mogelijk bij treinreizen.
Badge +3
+1 voor die optie, Sander! Met een Business Card zou het wel mogelijk zijn denk ik, een BTW factuur.
Reputatie 3
@Sander: gezien de meerdere topics over dit onderwerp is er duidelijk een behoefte aan een declaratieoverzicht voor de fiets. Zou je dit intern aan kunnen kaarten?
Ik ga het doorgeven bij mijn collega's van OV-Fiets, bedankt voor jullie feedback.
Badge +3
... (goed verhaal maar teveel persoonlijke info zelf maar even verwijderd)

Kreeg onlangs nog keurig een e-mail met factuur voor fiets stallen. Geen goed voorbeeld, want ik wilde een OV-fiets "ik kom voor een fiets" en de (nieuwe) medewerker dacht dat ik iets wilde stallen

Ik vond het best.. Neem er maar eentje mee zei de baas, foutje van nieuwe medewerker!

Dus een OV-fiets voor €2,60 en overigens in Woerden zijn ze altijd in prima staat, die fietsen!
Badge +3
Wat ik dus wil zeggen is klantvriendelijkheid, en als iemand een foutje maakt met een ov-chipkaart niet zeuren en dat soort dingen.. Doet NS ook wel, maar bij die fietsenstalling hoefde ik niets te doen verder (zie factuur).

Compenseert elkaar ongeveer, klaar! Van dat soort oplossingen hou ik 😃

Reageer