beantwoord

Als er al fietsen beschikbaar zijn kost het mij een half uur om die fiets uit tw checken

• Op het juiste spoor
  • 0 reacties
Op station Bijlmer is de sleutelkluis regelmatig vol. Ik doe dan de sleutel in d3 dropbox en moet dan telefonisch doorgeven dat ik dat gedaan heb. Elke week kost mij dat minimaal een half uur aan de telefoon om dat door te geven? Waarom moet dit en waarom begrijpt niet 1 medewerker dit week na week niet? Jullie gebruiken deze gesprekken toch voor trainingsdoeleinden?

Een extreem ontevreden klant
icon

Beste antwoord door Danny NS 10 mei 2019, 21:00

Hoi Fjw en welkom bij de NS Community!

Mijn excuses dat je hier vaak voor moet bellen. Door te bellen kunnen we vaststellen wanneer je de fiets hebt teruggebracht en zijn we er zeker van dat je niet teveel voor je rit hebt betaald. Ik ga je melding doorzetten over dit station in de hoop dat er meer ruimte gerealiseerd kan worden.
Bekijk origineel

3 reacties

Hoi Fjw en welkom bij de NS Community!

Mijn excuses dat je hier vaak voor moet bellen. Door te bellen kunnen we vaststellen wanneer je de fiets hebt teruggebracht en zijn we er zeker van dat je niet teveel voor je rit hebt betaald. Ik ga je melding doorzetten over dit station in de hoop dat er meer ruimte gerealiseerd kan worden.
Badge +3
Een RFID/NFC scanner in die dropbox (hé, daar is sleutel nummer ×, we melden je huur af en die fiets zal wel ergens vlakbij staan) is te veel gevraagd?
Dat is een goed idee Robert B. Op die manier kan de fiets alsnog worden afgemeld op de juiste tijd. Ik stuur je suggestie mee 🙂.

Reageer