beantwoord

Andere ketting om mijn ov-fiets

• 6 mei 2020
  • 3 reacties
  • 166 Bekeken

Hallo, ik heb mijn ov-fiets vastgemaakt aan een hek en toen ik even later naar terugkwam, had een onbekend iemand zijn eigen kettingslot eromheen gedaan. Ik kan mijn ov-fiets nu dus niet los krijgen en het kost me ook veel geld als hij daar blijft staan. Hij is dus niet gestolen, dus ik wil hem ook niet als gestolen opgeven. Wat moet ik nu doen?

icon

Beste antwoord door Sascha NS 6 mei 2020, 14:43

Goedemiddag maxp21. Welkom bij de NS Community.

Dat is flink balen! Ik wil je verzoeken om de fiets zodanig vast te zetten dat zodat deze, ook zonder het slot van de ander, niet verplaatst kan worden. Vervolgens zal in contact met de Klantenservice de fietsrit afgesloten worden. Ook zorgen we ervoor dat de fiets opgehaald zal worden zonder dat jij hier kosten voor maakt.

Bekijk origineel

3 reacties

Goedemiddag maxp21. Welkom bij de NS Community.

Dat is flink balen! Ik wil je verzoeken om de fiets zodanig vast te zetten dat zodat deze, ook zonder het slot van de ander, niet verplaatst kan worden. Vervolgens zal in contact met de Klantenservice de fietsrit afgesloten worden. Ook zorgen we ervoor dat de fiets opgehaald zal worden zonder dat jij hier kosten voor maakt.

Het is inmiddels opgelost! Het waren blijkbaar de buren van degene bij wie ik op bezoek was. Ze hebben hem weer losgemaakt en ik heb de ov-fiets meegenomen en ingeleverd. Ik heb contact gehad met de NS via Twitter, dus zij zijn ervan op de hoogte als het goed is!

Ah, fijn dat het is opgelost! :grinning:

Reageer