beantwoord

Automaat kapot

• 15 mei 2018
  • 1 reactie
  • 170 Bekeken

Ik wilde voor dat de limiet van 3 dagen verstreken was (en ik extra moet gaan betalen voor mijn OV fiets) mijn fiets inleveren. Alleen is de automaat op station Tilburg Universiteit al 2 dagen buiten gebruik, dit kost me dus 2 dagen extra huur in het duurdere tarief. Is er een mogelijkheid om mijn geld terug te vragen hiervoor?
icon

Beste antwoord door Thomas NS 15 mei 2018, 17:24

Hallo Keezus en welkom bij onze NS Community.

Uiteraard kun je hiervoor contact met ons opnemen. Ik zal doorspelen dat de automaat het hier niet heeft gedaan, want dat is de oorzaak van deze situatie, maar ik raad je aan via Social Media (Twitter/Facebook) of telefonisch (te. 030 7515155 optie 2-3) aan te geven wat de stand van zaken is. Hier zal vervolgens een notitie van worden gemaakt en een vervolgactie op komen. Succes! Laat ons vooral weten wat onze Klantenservice heeft gezegd.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Hallo Keezus en welkom bij onze NS Community.

Uiteraard kun je hiervoor contact met ons opnemen. Ik zal doorspelen dat de automaat het hier niet heeft gedaan, want dat is de oorzaak van deze situatie, maar ik raad je aan via Social Media (Twitter/Facebook) of telefonisch (te. 030 7515155 optie 2-3) aan te geven wat de stand van zaken is. Hier zal vervolgens een notitie van worden gemaakt en een vervolgactie op komen. Succes! Laat ons vooral weten wat onze Klantenservice heeft gezegd.

Reageer