Beste antwoord door Thomas NS
Hallo Keezus en welkom bij onze NS Community.
Uiteraard kun je hiervoor contact met ons opnemen. Ik zal doorspelen dat de automaat het hier niet heeft gedaan, want dat is de oorzaak van deze situatie, maar ik raad je aan via Social Media (Twitter/Facebook) of telefonisch (te. 030 7515155 optie 2-3) aan te geven wat de stand van zaken is. Hier zal vervolgens een notitie van worden gemaakt en een vervolgactie op komen. Succes! Laat ons vooral weten wat onze Klantenservice heeft gezegd.
Bekijk origineel
Uiteraard kun je hiervoor contact met ons opnemen. Ik zal doorspelen dat de automaat het hier niet heeft gedaan, want dat is de oorzaak van deze situatie, maar ik raad je aan via Social Media (Twitter/Facebook) of telefonisch (te. 030 7515155 optie 2-3) aan te geven wat de stand van zaken is. Hier zal vervolgens een notitie van worden gemaakt en een vervolgactie op komen. Succes! Laat ons vooral weten wat onze Klantenservice heeft gezegd.