beantwoord

bericht dat ik mijn ov fiets langer dan 3 dagen in gebruik heb

• 27 maart 2021
  • 2 reacties
  • 104 Bekeken

Zojuist krijg ik bericht dat ik mijn ov-fiets langer dan 3 dagen in gebruik heb terwijl ik mijn fiets dezelfde dag nog heb teruggebracht. 

*bericht aangepast door moderator. Persoonlijke gegevens verwijderd. 

icon

Beste antwoord door MoDe 27 maart 2021, 10:39

Je kunt het beste telefonisch via Twitter Facebook of chat contact opnemen met NS klantenservice. Dit is een reizigers-helpen-reizigerscommunity. Wij kunnen niet bij klantgegevens.

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Je kunt het beste telefonisch via Twitter Facebook of chat contact opnemen met NS klantenservice. Dit is een reizigers-helpen-reizigerscommunity. Wij kunnen niet bij klantgegevens.

Zojuist krijg ik bericht dat ik mijn ov-fiets langer dan 3 dagen in gebruik heb terwijl ik mijn fiets dezelfde dag nog heb teruggebracht. 

*bericht aangepast door moderator. Persoonlijke gegevens verwijderd. 

Ook ik ervaar dit probleem:

Een middag in Utrecht en 3 uurtjes gebruik gemaakt van de OV fiets leidt tot een boete van 29,95, met als reden “Pas na 5 dagen de fiets ingeleverd" + toeslag van langer gebruik dan 72u. Feitelijk klopt dit niet en berust deze zaak op een (technische) fout.

Hierna een zeer onprettige ervaring met de klantenservice gehad. Hierbij doe ik een poging tot een oplossing te komen met NS. Mocht dit niet resulteren in de gewenste uitkomst, zal ik het helaas moeten doorzetten naar rechtsbijstand.

Ik zie graag een terugkoppeling tegemoet.

Reageer