beantwoord

bericht Ov fiets meer dan 3 dagen in gebruik

• 8 december 2014
  • 4 reacties
  • 368 Bekeken

Beste mensen,
Ik heb woensdag een fiets geleend en deze zolas taltijd keurig savonds op station Amsterdam lelylaan terug gezet. Nu kreeg ik zaterdag een melding dat de fiets al 3 dagen geleend was. Ik emailde om bezwaar in te dienen maar heb nog steeds geen reactie ontvangen.
Ook de ns-klantenservice geeft aan hiervoor niet verantwordelijk te zijn.

Wat moet ik doen?

Met vriendelijke groet,
Madeleine
icon

Beste antwoord door Thijs NS 8 december 2014, 15:39

Wat moet ik doen?

Je kunt binnen 5 werkdagen antwoord verwachten. Mocht je dit niet binnen die gestelde tijd krijgen, geef dan in een privébericht aan mij even je NAW-gegevens en OV-fiets klantnummer door.
Bekijk origineel

4 reacties

Je kunt het beste even wachten tot iemand van NS dit topic oppikt en vertelt dat het bij de idioten van OV-fiets voor de zoveelste keer op exact dezelfde manier fout gaat. E-mailen naar OV-fiets blijkt zo goed als zinloos te zijn.
Volgens 2 NS moderators moet je binnen 5 werkdagen antwoord krijgen normaliter. Als je meldt dat dit niet zo is ben je blijkbaar negatief bezig, maar het duurt wel standaard altijd langer.

Als ze geld proberen af te schrijven, gelijk storneren.

https://forum.ns.nl/overige-producten-6/ov-fiets-ingeleverd-maar-niet-volgens-nsov-fiets-7007
Storneren en aangifte doen bij de Politie lijkt me beter. Zou ik wel doen.

Wat moet ik doen?

Je kunt binnen 5 werkdagen antwoord verwachten. Mocht je dit niet binnen die gestelde tijd krijgen, geef dan in een privébericht aan mij even je NAW-gegevens en OV-fiets klantnummer door.

Reageer