Als ik de service van de ov fiets wil betalen, krijg ik een foutmelding dat ik nog een bestelling open heb staan.
Hoi rensverhoeven2002, welkom op de NS Community.
Heb je al een eerdere bestelpoging gedaan die of mislukt is of die nog in behandeling is? Dat kan een dergelijke melding namelijk veroorzaken. In beide gevallen kun het beste bij de klantenservice navragen wat de status is. Dat kan door te bellen of door een bericht te sturen via de chat, Facebook of Twitter.
Hoe heb je dit opgelost? Ik heb hetzelfde probleem
Hoe heb je dit opgelost? Ik heb hetzelfde probleem
Welkom bij de NS Community!
De foutmelding over een openstaande bestelling lijkt van alles te kunnen zijn, maar als je NS Flex hebt is OV-fiets al inbegrepen en kan je gewoon fietsen huren.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.