bewaakte NS stalling Schiedam

• 25 augustus 2017
  • 6 reacties
  • 213 Bekeken

Nadat ik het jaarabonnement betaald had, ingaande 1-8-2017, moet dat op mijn ov chipkaart te zien zijn, om de poortjes open te laten gaan. Bij de klantenservice van NS zien ze het op mijn kaart staan, alles in otde, alleen bij de stalling zegt het poortje, dat het er NIET opstaat. Ben al 2 weken van het kastje naar de muur gestuurd

6 reacties

Dag annie sierat, welkom op het NS Serviceforum.

Het spijt me dat je zo lang loopt te hanessen met de bestelling van je stallingsabonnement. Ik kan je hier helaas zelf echt niet mee helpen, ik heb geen toegang tot het systeem waar dit in geregistreerd staat. Heb je al contact gehad met de afdeling OV-fiets? Telefonisch kan je ze bereiken op 030-7515155, 2.3. in het keuzemenu.

Ik hoop dat je er uit komt.
Daar heb ik nu 5x contact mee gehad, alle aanwijzingen opgevolgd en geen succes.
Ik heb het idee, dat die het ook niet meer weten, want ik ben niet meer teruggebeld.....
Dat is vervelend. Je kunt toch echt het beste nogmaals telefonisch contact zoeken met OV-fiets via bovenstaand telefoonnummer om te vragen wat de status is. Dit omdat we via het forum geen inzage hebben in de gegevens van stallingsabonnementen. Laat je weten of het is gelukt en of er een oplossing komt?
Zal ik doen....
We zijn nu 14 dagen verder, ik heb nu totaal 10x gebeld en in de stalling steeds op de SOSknop gedrukt om er in en uit te komen.
Qua klacht indienen is er maar 1 telefoonnummer en dat schiet niet op.
Het was na het 9de telefoontje, opeens, dat ik wel in de stalling kon, maar er niet uit.
NS zei, dat alles goed stond en dat ik mijn fiets niet goed in het gootje zette, terwijl ik daar al 10 jaar een fiets heb staan en verder niks kon doen en de intercom in de stalling zei, dat ik bij NS moest zijn, zij waren alleen voor de veiligheid van de fiets.
Vanmorgen weeeer via de intercom hulp gevraagd in de stalling en deze meneer zei, dat hij het zou uitzoeken en vanmiddag is het voor het eerst goed gegaan, toen ik mijn fiets stalde.
Ik heb geen goed woord over voor het logge apparaat, wat de klantenservice NS is....
Een bijzonder irritante ervaring lijkt me dit geweest. Begrijp ik dat het nu is opgelost?
Wat bent u geduldig zeg, ik zou me opgelaten voelen om telkens buiten mijn schuld om 'iemand lastig te moeten vallen' (zo zou ik het ervaren) via de intercom om erin en eruit te komen.
Heel goed dat u heeft volgehouden, het belangrijkste is dat u uw fiets stalt wat u wilt en wat door uw doorzetten over de obstakels heen blijkbaar iedere keer is gelukt maar je zou er natuurlijk de neiging van krijgen het op te geven lijkt me zo...

Reageer