beantwoord

Björn. Melding betaling OV fiets door te laat ingeleverd ongedaan maken

• 9 October 2021
  • 2 reacties
  • 60 Bekeken

Geachte mevrouw,meneer 

Ik heb een mail gekregen van NS dat ik moet bij betalen omdat ik volgens de administratie de OV fiets niet ingeleverd heb op station Heiloo.

Ik heb deze OV fiets wel ingeleverd, alleen buiten de stalling. Ik ben mijn OVchipkaart onderweg kwijt geraakt en heb de sleutel in de gleuf gedaan.

Dit heb ik gemeld bij één van de NS klantenservice medewerkers en die heeft gezegd dat deze inlevering voldaan is en dat ik niks hoeft bij te betalen. Alleen nu krijg ik een mail van NS om evengoed bij te betalen omdat volgens de computer de OV fiets niet ingeleverd is. Daar ben ik het niet mee eens. Dus ik zou graag willen dat ik niet hoef bij te betalen. 

Het nummer van de OV fiets is: 65 093 of 63 095 op Station Heiloo. 

Met vriendelijke groet,

Fjuvdbgkbfd

Edit: Persoonlijke gegevens van gebruiker verwijderd door Moderator.

icon

Beste antwoord door Thom 9 October 2021, 20:56

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +4

U veronderstelt dat dit een postadres van NS is, maar het is hier een openbaar reizigersforum. U kunt beter contact opnemen met Klantenservice.

Haal uw persoonlijke gegevens even weg, niet iedereen heeft goede bedoelingen.

Reputatie 1

Hey Fjuvdbgkbfd, welkom bij de NS Community!

Ik heb je persoonlijke gegevens verwijderd. Dit is een openbaar forum en iedereen kan dit inzien, het is niet heel handig om hier je gegevens achter te laten. Verder sluit ik me aan bij Thom. Je kunt nu het beste contact opzoeken met onze Klantenservice via een van de vele opties van onze contactpagina.

Reageer