beantwoord

Declaratie huurfiets na niet beschikbaar zijn van OV fiets

  • 21 juli 2018
  • 1 reactie
  • 83 Bekeken

Beste NS,

Gisterenochtend was het zelfservice OV fiets apparaat op station Hoogeveen defect. Hierdoor was ik genoodzaakt om een fiets te huren bij de aanliggende fietsshop. Is het mogelijk dat ik de kosten van de huurfiets à €6,50 (deels) vergoed kan krijgen?

Met vriendelijke groet,

Richard Lantink
icon

Beste antwoord door Iris NS 21 juli 2018, 15:18

Goedemiddag Richardlantink,

Welkom bij onze NS Community!
Wat jammer om te lezen dat de OV-fiets apparatuur defect was. Je zou bij mijn collega's van de OV-fiets afdeling kunnen vragen of je uit coulance het verschil in prijs terug mag krijgen. Telefonisch (030 751 51 55), via Facebook en Twitter zijn we 24/7 bereikbaar.
Bekijk origineel

1 reactie

Goedemiddag Richardlantink,

Welkom bij onze NS Community!
Wat jammer om te lezen dat de OV-fiets apparatuur defect was. Je zou bij mijn collega's van de OV-fiets afdeling kunnen vragen of je uit coulance het verschil in prijs terug mag krijgen. Telefonisch (030 751 51 55), via Facebook en Twitter zijn we 24/7 bereikbaar.

Reageer