beantwoord

declareren OV fiets

• Op het juiste spoor
  • 0 reacties
Enige mogelijkheid die NS biedt voor declareren is zelf printscreen maken van facturen icm reishistorie van deur tot deur.

Dit antwoord komt niet echt professioneel over daarnaast komt bij facturen bij mij niks behalve de kreet : " Het is niet gelukt om uw facturen op te halen". Dus deze werkwijze werkt niet. Wat is de echte oplossing?
icon

Beste antwoord door Miriam NS 29 januari 2019, 17:53

Hallo hdub, welkom op onze Community!

Er is op het moment inderdaad een storing gaande waardoor de facturen niet zichtbaar zijn. We doen ons best dit zo snel mogelijk op te lossen. Hopelijk kun je deze snel weer inzien en gebruiken voor je declaratie.

Bekijk origineel

4 reacties

Hallo KellyKelly,

Wat vervelend dat je dit probleem al zo lang ervaart. Er is vandaag helaas ook weer een storing dus we kunnen het op het moment zelf ook niet inzien. Misschien is het goed om morgen even contact op te nemen met onze Klantenservice. Mijn collega's kunnen dan even met je meekijken en hopelijk achterhalen wat hier de oorzaak van is. Je kunt ons bereiken via 030 - 751 51 55, maar ook via Facebook, Twitter en onze Live Chat. Hier vind je alle contactmogelijkheden.
Hallo, ik heb ditzelfde probleem al sinds oktober 2018, hebben jullie inmiddels wel toegang tot je facturen, of hebben jullie tips?
Hallo hdub, welkom op onze Community!

Er is op het moment inderdaad een storing gaande waardoor de facturen niet zichtbaar zijn. We doen ons best dit zo snel mogelijk op te lossen. Hopelijk kun je deze snel weer inzien en gebruiken voor je declaratie.
Badge +3
Welkom bij de NS Community!

Zelfde probleem hier, zal een tijdelijke storing zijn.

Ik weet niet wie je dat antwoord over printscreens maken heeft gegeven maar normaal staan je maandelijkse OV-fiets facturen (gecombineerd met Stallen op Rekening van je eigen fiets) gewoon tussen alle andere facturen op de plek waar we op dit moment die foutmelding krijgen.

Reageer