beantwoord

defect ov fiets

  • 23 september 2019
  • 2 reacties
  • 209 Bekeken

Dinsdag 17 sept 2019 was ik onderweg van mijn werk naar station dat de ov fiets defect ging. Trapper er volledig af. Hierdoor ben ik belemmerd in het reizen met een betaald product. Is hier onkostenvergoeding voor mogelijk.
icon

Beste antwoord door MoDe 23 september 2019, 17:42

Neem contact op NS klantenservice via Twitter, Facebook, chat of telefonisch (kiezen voor optie OV fiets)
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Neem contact op NS klantenservice via Twitter, Facebook, chat of telefonisch (kiezen voor optie OV fiets)
Reputatie 7
Badge +3
Dit onderwerp is al vaker aan de orde geweest.
https://community.ns.nl/ov-fiets-48/kapotte-ov-fiets-wie-aansprakelijk-bij-eventuele-schade-29053

Ik verwacht niet veel van Klantenservice omdat de huurder de OV-fiets heeft geaccepteerd. Het is dan uiterst ongelukkig dat tijdens de rit een trapper defect raakt. Maar in feite mag je al blij zijn dat wanneer je geen rekening voor een reparatie krijgt gepresenteerd omdat je de fiets niet inlevert in dezelfde staat als waarin je die hebt meegenomen.

Reageer