deur tot deur dienst | NS Community
beantwoord

deur tot deur dienst

  • 2 May 2022
  • 1 reactie
  • 46 Bekeken

Ik heb een factuur ontvangen van het gebruiken OV fiets. Echter deze heb ik al betaald op de factuur van mijn OV kaart. Het gaat over de periode van 1 t/m 7 april 2022.

Mijn Kaartnummer is *verwijderd door moderator*

 

Ik hoor graag van u, want nu ga ik dubbel betalen.

 

Groet Jacorien

 

icon

Beste antwoord door Tochjo 2 May 2022, 08:37

Bekijk origineel

1 reactie

Badge +3

Dit forum is vooral bedoeld om reizigers door andere reizigers te laten helpen. Wij kunnen vanzelfsprekend niet bij uw klantgegevens. Voor vragen zoals deze moet u rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice.

Dat kan telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag telefonisch bereikbaar op het nummer 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.

Reageer