Skip to main content

Dure fiets gehuurd.

  • 16 June 2024
  • 3 reacties
  • 110 Bekeken

Op vrijdag 31 mei heb ik een OV fiets gehuurd op het station van Zutphen. Ik heb deze dezelfde middag nog weer ingeleverd op het station van Zutphen. Nu sturen jullie een factuur van € 13,65. Volgens mij kost het huren van een OV fiets € 4,55? Wat is hier niet goed gegaan?

Groet, Sjoukje Bouwman

3 reacties

Dat weten we niet @sjoukjebouwman op dit klant helpt klant forum. Wij kunnen niet bij je gegevens. Het beste kun je hiervoor bellen naar de NS  klantenservice.

https://www.ns.nl/klantenservice/contact

Reputatie 7
Badge +2

Wat is hier niet goed gegaan?

Het inleveren. Waarschijnlijk heb je de fiets ofwel niet op slot gezet in de OV-fietszone ofwel je pas aangeboden bij het op slot zetten (wat je niet moet doen, dan start je een nieuwe huurperiode).
In Zutphen zelf ook wel eens gehad dat het slot weer open sprong door blijkbaar slechte ontvangst.

Iemand zal de fiets na drie dagen alsnog op slot gezet hebben omdat ze 'm open zagen staan, toen is de huur alsnog afgesloten en vandaar dat je dus een rekening voor drie dagen gekregen hebt.

De klantenservice kan dit zoals @Ret.tep al aangaf als enige bij helpen om dit te corrigeren.

Wat is hier niet goed gegaan?

Het inleveren. Waarschijnlijk ..…

De klantenservice kan dit zoals @Ret.tep al aangaf als enige bij helpen om dit te corrigeren.

Tevens kan de klantenservice dan aangeven of het vermoeden van @Daniel de juiste is.

De NS klantenservice zal uiteindelijk bepalen of en hoeveel er betaald moet worden voor de huurperiode.

Reageer