duur fietsavontuur

• 25 August 2021
  • 5 reacties
  • 171 Bekeken

Op 26-6 heb ik in Breda een OV fiets geleend.’s ochtends gehaald, ‘s avonds op dezelfde plek ingeleverd. NS heeft 47,65 euro in rekening gebracht. De fiets stond geregistreerd op mijn kaart die eindigt met nummer 9498. 

5 reacties

Reputatie 2

Op 26-6 heb ik in Breda een OV fiets geleend.’s ochtends gehaald, ‘s avonds op dezelfde plek ingeleverd. NS heeft 47,65 euro in rekening gebracht. De fiets stond geregistreerd op mijn kaart die eindigt met nummer 9498. 

Een tweede hands fiets is goedkoper en mag je houden.

Reputatie 7
Badge +3

Zijn de sleutel en OV kaart gescand bij ophalen?

Reputatie 7
Badge +4

Dat lijkt me het goedkoopste. Het is de enige manier om het op te lossen. OV-fiets is er in ieder geval overdag wel. Het is wel zaak echt iemand van OV-fiets aan de lijn te krijgen. Het staat niet bij voorbaat vast wie de fout gemaakt heeft.

Ik heb gebeld, maar de verbinding werd verbroken. Ik vind het buitengewoon storend dat de NS een fout maakt en dat ik zo veel moeite moet doen om dit hersteld te krijgen. Maar goed, ik zal nog eens bellen. 

Reputatie 7
Badge +4

Neem contact op met Klantenservice. Bellen is in dit geval het beste. Doorverbinden met OV-fiets. Wij kunnen u hier niet mee helpen.

Reageer