beantwoord

Enschede - later OV fiets huren?

• 5 juni 2017
  • 4 reacties
  • 590 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 1 reactie
Ik zou het top vinden als op station Enschede op vrijdagavond de OV-fietsen langer te huren waren! Nu gaat de service om 19:00 dicht, daardoor kan ik vaak geen huren als ik op vrijdagavond naar Enschede ga. Tot 21h / 22h zou top zijn.
icon

Beste antwoord door Annewil NS 5 juni 2017, 20:36

Hallo Lex01, welkom op het NS Serviceforum!

Ik heb jouw suggestie over het verruimen van de openingstijden voor het huren van een OV-fiets op station Enschede intern doorgegeven. Ik weet niet of je hier iets aan hebt maar je kunt je OV-fiets ook na sluitingstijd terugbrengen. Dat kan tot de laatste trein: rond 1.40 uur. Zet de OV-fiets dan in het daarvoor bestemde rek (na de hoofdingang aan de rechterkant) op slot en gooi het sleuteltje in de metalen brievenbus. Dit is wel op eigen risico en je OV-fiets wordt pas de volgende ochtend rond openingstijd uitgescand.
Bekijk origineel

4 reacties

Hallo Lex01, welkom op het NS Serviceforum!

Ik heb jouw suggestie over het verruimen van de openingstijden voor het huren van een OV-fiets op station Enschede intern doorgegeven. Ik weet niet of je hier iets aan hebt maar je kunt je OV-fiets ook na sluitingstijd terugbrengen. Dat kan tot de laatste trein: rond 1.40 uur. Zet de OV-fiets dan in het daarvoor bestemde rek (na de hoofdingang aan de rechterkant) op slot en gooi het sleuteltje in de metalen brievenbus. Dit is wel op eigen risico en je OV-fiets wordt pas de volgende ochtend rond openingstijd uitgescand.
Thanks Annewil! Ik hoop dat ze er wat mee doen, ik loop hier al heel vaak tegenaan dat ik er geen mee kan nemen terwijl ik er wel een zou huren. Thanks voor je tip over het terugbrengen. Groeten, Lex
Bedankt voor dit bericht! Het brengt mij alleen aan het twijfelen... Als ik op OV-fiets kijk, krijg ik bij "huurlocaties OV fiets" de zelfservice fietsenstalling te zien met Openingstijden maandag - zondag: open vanaf een kwartier voor vertrek van de eerste trein tot een kwartier na aankomst van de laatste trein.

Dus ik ga ervan uit dat de huurtijden inmiddels inderdaad zijn aangepast?
Goedenavond r-p! Je reageert nu op een topic van ruim anderhalf jaar oud. De openingstijden zijn dus inderdaad sindsdien aangepast. 🙂

Reageer