beantwoord

Er is nog een open bestelling voor hetzelfde product

• 12 October 2021
  • 2 reacties
  • 52 Bekeken

Mijn fiets is kapot ik wil toch graag naar werk toe komen, nou is een ns fiets huren het ideale vervoers middel.

helaas wil de site niet meewerken aan mijn leven. elke keer als ik de ns fiets wilt koppelen aan mijn vervoers bewijs en een betaling wil afronden krijg ik de melding  Er is nog een open bestelling voor hetzelfde product.

Nou heb ik al rondgekeken op het internet en zag ik dat er een tread was die ditzelfde probleem heeft gehad als mij.

Echter heeft het wachten van een volledige dag geen zin aangezien ik nog steeds dezelfde melding krijg als ik naar mijn bank wilt gaat om af te rekenen.

ik heb dit ook geprobeerd met verschillende pc’s en smartphones, zelfs hele verschillende netwerken, aangezien ik zag dat cookies het probleem eventueel kunnen zijn.

Wat valt hier nu aan te doen, ik heb geen zin in extra reistijd met slechte connecties.

icon

Beste antwoord door Denice NS 13 October 2021, 10:39

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Als je een Flex-abonnement hebt dan zit daar al een OV fiets abonnement inbegrepen.

Hoi min90jo. Welkom bij de Community.

Heel vervelend dat het afsluiten van een OV-fiets abonnement niet lukt. Als je tegen dit probleem aan blijft lopen wil ik je adviseren contact op te nemen met onze Klantenservice (via chat, social media of telefonisch). Als je, zoals MoDe al aangeeft, NS Flex op je OV-chipkaart hebt staan dan zit OV-fiets al inbegrepen.

Reageer