beantwoord

Factuur gegevens kloppen niet

  • 23 June 2023
  • 1 reactie
  • 43 Bekeken

  • Op het juiste spoor
  • 1 reactie

Hoi,

Vandaag heb ik een factuur ontvangen waar er 20 euro extra word gerekend door het feit dat ik een ov-fiets ergens anders zou hebben ingeleverd maar dit klopt niet. Gehuurd in Oss en ook in Oss ingeleverd. Nu staat er bij dat ik in Oss West zou zijn geweest maar dit klopt niet. Hoe kunnen deze kosten worden weggehaald want 26 juni gaat dit via A.I worden afgeschreven.

 

Mvg. Stef Leijten 

icon

Beste antwoord door MoDe 23 June 2023, 09:26

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +3

Goedendag, je kunt het beste telefonisch, via Twitter, Facebook of chat contact opnemen met NS klantenservice. Wij kunnen bij deze reizigers-helpen-reizigerscommunity niet bij klantgegevens.

Reageer