Skip to main content
Antwoord

Factuur gegevens kloppen niet

  • June 23, 2023
  • 1 reactie
  • 57 Bekeken

Hoi,

Vandaag heb ik een factuur ontvangen waar er 20 euro extra word gerekend door het feit dat ik een ov-fiets ergens anders zou hebben ingeleverd maar dit klopt niet. Gehuurd in Oss en ook in Oss ingeleverd. Nu staat er bij dat ik in Oss West zou zijn geweest maar dit klopt niet. Hoe kunnen deze kosten worden weggehaald want 26 juni gaat dit via A.I worden afgeschreven.

 

Mvg. Stef Leijten 

Beste antwoord door MoDe

Goedendag, je kunt het beste telefonisch, via Twitter, Facebook of chat contact opnemen met NS klantenservice. Wij kunnen bij deze reizigers-helpen-reizigerscommunity niet bij klantgegevens.

1 reactie

MoDe
Forum|alt.badge.img+3
  • Super user
  • Antwoord
  • June 23, 2023

Goedendag, je kunt het beste telefonisch, via Twitter, Facebook of chat contact opnemen met NS klantenservice. Wij kunnen bij deze reizigers-helpen-reizigerscommunity niet bij klantgegevens.