beantwoord

Factuur ov-fiets onjuist

  • 2 November 2023
  • 1 reactie
  • 44 Bekeken

In augustus heb ik een ov fiets gehuurd te Rotterdam, helaas kwijtgeraakt. Fietssleutel was nog steeds in mijn bezit, dus ik heb netjes de aangegeven stappen gevolgd en de fietssleutel met proces-verbaal (al meer dan een maand geleden!) opgestuurd per post naar het aangegeven postadres. Nu krijg ik alsnog een factuur opgelegd van 350 euro, waar ik simpelweg niet mee akkoord ga. Ik heb ook gebruik gemaakt van mijn stornorecht, maar nu dreigt NS een incassobureau in te schakelen en mijn abonnement op te zeggen (per 06-11-2023) ...

Inmiddels al meerdere keren gebeld met de klantenservice. Gisteren (01-11-2023) heeft Rayan van de klantenservice mij toegezegd dat de boete wordt kwijtgescholden en ik een nieuwe factuur van om en nabij de 70 euro zou ontvangen. Hij vertelde mij ook dat ik voor de zekerheid als bewijslast het proces-verbaal digitaal naar jullie moest opsturen. Waar moet dit naartoe? En wanneer kan ik een nieuwe mail ontvangen waarin staat dat ik niet 350 euro moet betalen, maar zo’n 70 euro?

icon

Beste antwoord door MoDe 2 November 2023, 11:09

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +3

Storneren is nooit een goed plan.

Je kunt het beste telefonisch, via X, Facebook of chat contact opnemen met NS klantenservice. Wij kunnen hier niet bij klantgegevens.

Reageer