factuur zonder het gehuurd hebben OV fiets | NS Community
beantwoord

factuur zonder het gehuurd hebben OV fiets

  • 28 May 2022
  • 1 reactie
  • 77 Bekeken

Beste mevrouw/meneer,

 

Ik heb een factuur gekregen, van €4,15.

Ik herken dit bedrag, ik heb wel eens een OV fiets gehuurd, daar past dit bedrag bij.

Nou heb ik onlangs geen OV fiets gehuurd. Ik heb donderdag avond mijn pas wel in het apparaat gestopt, maar er waren geen fietsen beschikbaar dus er is geen fiets gehuurd. Misschien dat dit de reden is dat ik een factuur toegestuurd heb gekregen. Ik heb dus geen fiets gehuurd, en zal om deze reden dit factuur niet van betalen. Misschien dat u hier wat in kan betekenen voor mij, zodat dit goed afgehandeld wordt?

 

Ik hoop graag op reactie, alvast bedankt!

 

Met vriendelijke groeten,

 

Sara van Don

icon

Beste antwoord door mrfreeze 28 May 2022, 14:43

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +3

Hoi Sara van Don,

Je kunt de factuur bekijken in Mijn NS. Daar staat ook de datum op waar het bedrag betrekking op heeft. Het wil bij OV-fietsen nog wel eens gebeuren dat dit pas veel later gefactureerd wordt.

Niet betalen zal leiden tot betalingsherinneringen, aanmaningen en uiteindelijk het incassobureau. Dat wil je niet 🙂 Neem daarom contact op met de klanteNService voor restitutie. Dit kan per telefoon, chat, Facebook of Twitter. Deze community is - ondanks dat NS dat wel zo doet voorkomen - geen communicatiekanaal van de klanteNService.

Reageer